lördag 29 augusti 2015

Tillräckligt

Aldrig har helg känts så skönt som efter den första tuffa jobbveckan. Sov 10h i natt, hehe.

Idag har jag sökt en klänning till min kusins bröllop nästa vecka. Hittade faktist en som jag eventuellt inhandlar imorgon, vi får se... Jag passade även att besöka Bondens egen Marknad i Södermalm. De hade alltmöjligt härligt till salu, jag nöjde mig med valnötsbröd :)


Efter 5h på stan var det helt rätt med hemmagjorda burgers. För mig var det alldeles lagom program för en lördag! När man jobbar hårt så får man även vila hårt.
 

Jag har tänkt att jag nog snart vill ha mer intressen på min fritid än just nu, men JUST NU vill jag bara ta det lugnt och  hålla det avskalat. 

Kl är nio en lördag och jag kommer somna när som helst nu. Perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar