tisdag 29 september 2015

Saker som gör mig glad

Okej, kan väl konstatera att livet inte är lätt alla gånger. Men idag har jag faktist haft lite flyt. Eller tur i oturen. Jag trodde ju nämligen att min lön försvunnit, när varken chefen eller banken visste vart den gått. Visade sig att de skickat den på avi per post för att de inte fått blanketten om att jag vill ha pengarna till mitt konto. Vad lever man i för värld där man får en check hem med ens lön istället för till ens konto via en annan bank kan man undra? Why complicate it, liksom??? 

Nå anyways, jag hade inte fått nåt sånt på fredag men tydligen hade det kommit igår istället, V hade bara inte gett mig min post. Före detta hade jag nämligen misstänkt att vår postiljon missat sig. Igår fick vi nämligen två brev på posten från polisen som
skulle till vår granne, så jag tänkte att han kanske misstog sig igen... Men lön har jag fått så de e jag glad för.

En annan sak som glädjer mig är att jag har varit på länk idag igen och hittade många fina lenkkispår! 


Påminde om österbotten, men ändå int. 
Det var massor av kullar å stigar hit å dit å så denna fagra damm. Vilka färger!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar