fredag 30 oktober 2015

Tankar inför helgen

Så skönt med helg!!! Veckan har åter gått galet snabbt, visste inte att livet kunde gå så här fort. 

Ikväll ska jag käka middag med V, sen blir det massage igen. Det var seriöst den bästa massagen jag vart på förra helgen, var så totally relaxed efteråt så det kändes som om jag var halvt drömmande resten av kvällen. Sen ska jag se på Idols och österbottens egna Mamacitas premiäravsnitt! Så kul å se Beth i sitt sanna element (eli va sägr du Beth?!) å bekanta ställen hemifrån! :) 

Imorgon kommer Johanna äntligen tillbaka igen så då får vi gå å utforska Stockholm igen!! De e så mycket roligare att utforska grannskapet med nån som har lika lätt att fascineras av vackra byggnader å mysiga cafeer som jag!! 

Vad mer det blir får helgen utvisa. 
Ha en trevlig helg gott folk!! 


2 kommentarer:

  1. Hahah ojnää :D De blir no lite pinsamt men man måst väl bjud på sig ibland. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaa, jaa absolut!! :D He blir bra ti se på sen tå man e gambel å gungar i gungstolen :)

      Radera