fredag 6 november 2015

Ännu ett helginlägg

Min chef frågar mig varför jag jobbar ännu när klockan är nästan 5 OCH det är fredag. Men det stör mig faktist inte. Jag har inget emot en extra halvtimme på jobbet om jag kan känna att jag har kontroll över det jag gjort under veckan, för det innebär att jag kan släppa jobbet och börja med ett relativt tomt skrivbord på måndag = sinnesro.

För vet ni, i helg har jag riktigt roliga planer. Det blir mat å vinmässa, middag och musikalen "Kristina från Duvemåla".  Sen vi kom hit har Johi och jag pratat om att göra något kulturellt å nu är det äntligen dags! 

En annan förväntning för helgen är att få lite dagsljus, när man jobbar hela dagarna är det mörkt när man lämnar hemmet å mörkt då man lämnar jobbet.. Så i helg ska jag vara ute dagtid så mycket det går. 

Ha en trevlig helg alla!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar