måndag 2 november 2015

Myspys å höstbrus

Ingen bra början på veckan. Kom till jobbet bara för att inse att alarmet var aktiverat så ingen kunde ta sig in. Fick vänta 1h förrän dagen kunde börja. Satt å skrev utlåtanden hela dan å kände mig allmänt oproduktiv och loj. Å så bussresan hem: resan som annars går på 30 min tog 60minuter!! Fatta att jag kunde ha sprungit hem på samma tid! 

För att int den här bloggen ska drunka i negativitet  ska jag också berätta om några positiva saker:
- Jag köpte världens mysigaste tröja förra helgen som jag har myst i hela dagen! Så vill jag att alla mina kläder ska få mig att känna mig! 
-  Lasagnen jag gjorde idag med lax, spenat och vitlök blev riktigt bra! Rekommenderas!! 
- Min kollega å jag har kommit på att vi ska börja gå ut på löplänkar under arbetsdagarna. Som jag längtar! 
- Det är nu bara 1månad tills vi får tillgång till vår lägenhet!! Så här lär de se ut sommarkvällar vid poolen: 
- Jag har bestämt att även i år ha en nyttig november inför kommande glögg å chokladtider. Inget extremt, bara lite mer medvetenhet över vad jag stoppar i mig å minska på sockerintaget mm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar