tisdag 10 november 2015

Nedräkningen har börjat

Nå hej hej! 
De e tisdag och den här veckan har börjat riktigt bra! :) De e redan 10/11, vilket betyder att
- om lite på en vecka får vi besök
- om 2.5v är det lillajul å julfester samt fitnessfestivalen. 
- om 3v flyttar vi till vår lägenhet *förväntansfulla ögon*
- om 4v kommer skatteåterbäringen
- om en månad fyller jag 26 (ingen ålderskris här int)
- om 6v är det jul! 

Tiden går så snabbt! Men lite framåt kommer vi här i livet ändå, på olika plan. Konstatera att för tre veckor sen var jag på min första springa-hem-från-jobbet-länk å efter det har jag redan sakta ökat mitt tempo med 0.5km i timmen, vilket är en helt bra ökning med tanke på att jag inte sprungit mer än 1-3ggr/v. 

På tal om att tiden går fort.. Nedanstående bild är ca 1år sen, också taget i Stockholm. V och jag var då på hotellweekend här å luffsade. Inte kunde jag då ana hur livet skulle se ut idag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar