torsdag 31 december 2015

Årets sista 3-rätters

Vi avvägde mellan att beställa en färdig-preppad 3-rätters middag för 1000kr eller göra vår egen, och kanske mest av lathet blev det hemmagjort. Så jag gjorde förrätt i form av räkskagentoast ...

...Viktor gjorde huvudrätten bestående av pippifågel (troligen ripa) som Vs far/bror skjutit, serverat med potatis å morots "chips" å rödvinssås.


Som avslutning blev det salt karamell pudding som smakade knäck.. 

Blev en riktigt lyckad middag faktist! 
Kl är nu strax 22 å jag kommer att somna långt före tolvslaget. Här e vi förkylda å överarbetade, nämligen... 

Siståslutligen vill jag lämna ett stort tack till alla som kikat in i bloggen det senaste året. Idag när jag kollade statistiken så låg jag nämligen på högsta besöksantalet på 5ÅR! Även om jag inte gör reklam för min blogg nånstans å gärna håller det till den närmsta kretsen så är jag glad över var å en som
hittat hit!!! Så TACK! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar