torsdag 31 december 2015

Gott nytt år!!


2015 vill jag minnas som året jag blev psykolog, sprang ett lopp, njöt av sommaren på Åland, spenderade en underbar vecka i Grekland, fick mitt drömjobb, umgicks med härliga mänskor, fick två nya syskonbarn och slutligen köpte ett hem i Stockholm. Nu återstår bara att önska er alla ett riktigt Gott Nytt År 2016!!

2016
Tänker jag investera i: en elcykel! Japp, ni läste rätt! Jag tycker det är dumt att jag sitter i bussen i 45min varje dag då jag kan cykla till jobbet på samma tid. Problemet är bara alla backar; skulle jag cykla dit "the usual way" skulle jag vara genomsvettig när jag kommer på jobb. Om jag däremot tar hjälp av elen så tror jag backarna kan gå smärtfritt. 

Drömmer jag om att: Resa utomlands på en längre resa. Samtidigt vill jag stanna i landet å göra karriär. Kanske man får göra båda?

Vill jag resa till: USA. Det har varit en dröm länge. New york speciellt. Alternativet: göra en cykel-/backpackresa i Europa. 

Kommer jag att äta: Allt jag har lust :D 

Kommer jag att träna: mångsidigt. Löpning känns som något jag vill prioritera, liksom cykling. Sen blir det väl lite roliga, varierande gympass som komplement. 

Kommer jag att satsa på: sparande. Åtm halva året. Sen kanske jag blir arbetslös eller ressugen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar