måndag 25 januari 2016

Det finns hopp

Imorse vaknade jag utvilad i min lilla lyxhytt. Konstaterade att det här med att resa på små minisemestrar är nog något som gör mig riktigt gott! Även om det kan vara tungt å kostsamt i sig att resa bort så är miljöbyte å varierat socialt utbyte ovärderligt. 

Stockholm var fint i morse kl 6:30 också. 

En annan bra sak jag fick med mig av resan var ett par nya Sketchers Flex Appeal Hollywood Hills skor!! Jag har sökt skor till jobbet länge eftersom mina nuvarande skor gett mig blåsor som värker tillåme om nätterna. Dessutom tycker jag arbetsskor e värda att investera i då man ska gå i dem 8,5h/dag. Tanken e också att detta ska underlätta möjligheten att kunna springa till å från jobbet, då jag har ett extra skor på plats på jobbet å inte behöver släpa med dem. Så jag är supernöjd!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar