tisdag 12 januari 2016

Ett hem tar vid

Idag kände jag att det fanns massor att skriva om, trots att inget konkret hänt. Ni vet när saker händer mer på insidan än på utsidan? Då vill jag skriva. 

Men jag ska hålla tillbaka denna impuls denna gång och skriva om utsidan. Om något konkret som ändrats nämligen: vi köpte igår den resterande inredningen till lägenheten! Så trots att allt jag har är suddiga telefonbilder tänker jag bjuda på några bilder från köket/vardagsrummet.

Så igår då vi fick skjuts av Vs arbetskompis for vi å hämtade en mysmatta och soffbord. Jag hade inte tidigare hittat någon matta som var precis i min smak, men plötsligt händer det! Å dessutom var den på rea, så win-win! 

Vi har inte ännu tapetserat om vardagsrummet och känner jag oss rätt kommer det att dröja..länge. Men vi har köpt en 55tums tv och en ny tv-bänk och så har vi flyttat vår bokhylla till vardagsrummet. Så tapeten stör mig inte så mycket längre :) 

I hallen har vi hängt en spegel och så fick vi lite förvaringsuttrymme under min trogna Audrey Hepburn tavla som fått flytta runt en hel del...

Å i köket har vi inte gjort desto mer än köpt en köksmatra, haha.. 

Så utan desto mer insikter än själva insynen i lägenheter så önskar jag er en bra dag!! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar