lördag 2 januari 2016

Julrea å allmän trötthet

Jaaa, idag har jag varit på lite julrea eller vad man ska kalla det. Kom hem med lite ett å annat, bla tränings- å löpkläder för superlite guldpengar från XXL-sports. Vaför heter det annars XXL? Kan ju lätt misstolkas som att alla deras kläder skulle vara i den storleken.. Där klev annars en äldre herreman in i provhytten när jag var utan byxor. Saker som händer i rea-brådskan, antar jag. 

Jag var även modig nog att kliva in IKEA å värsta rusningen där på länge. Kom hem med nya stekpannor å kastruller å badrumsmattor å det här jumbostora kuddfodralet jag ligger på. 


På eftermiddan tänkte V å jag dra å köpa nåt riktigt lyxigt till Liljeholmstorgers super-ICA, som har en riktigt bra köttdisk. Sist å slutligen kom vi ändå bara hem med färska champinjoner, jordärtskockor å sötpotatis... Vi tänkte således att vi går ut å äter istället då vi varit så mycket hemma, men jag blev så trött så jag gjorde istället jordärtskocksoppa med parmesanchips å kräftstjärtar. Riktigt gott!!

Nu blir det lugn hemmakväll å om det går som de senaste tre kvällarna så somnar jag strax efter nio å sover 12h... Inget dåligt nyårslov det här inte :D 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar