fredag 19 februari 2016

Fredagslistan ^^

Vad behöver du mest just nu?
Sömn. Men drinks i Stockholmmed bästa Helena förrän det blir dags för sömn tror jag ska funka ;) Senast hade vi ju så kul.


Höger eller vänsterhänt:
Vänster. Å stolt! 

Piercingar:
I örat. Men hade en gång i magen och i näsan (som jag piercat själv). 

Tatueringar:
Japp, sen 12år. Tänker inte ens på den. 



Längd:171 på senaste mätning. Har tydligen växt en cent sen högstadiet. 

Skostorlek:
stl 39-40. Breda, breda fötter. 

Fräknar:
Några få på nosen på somarn. 

Vad dricker du?
Vatten, just nu vitt vin. Å mer vin. 

Något i kylskåpet du inte tycker om?
Hmm.. Viktors jalapenos. 

Vilket schampo använder du?
Head and Shoulders just nu. Tidigare Tresemme. 

Vilken parfym använder du?
Nån från Body Shop å Lancomes Hypnose.. Använder inte parfym till vardags. 

Vad gör du just nu?
Väntar på att gå ut på "en" på Stureplan med Helena. 

Vad är du rädd för?
Att misslyckas. 

Vad gör dig ledsen? 
Att bli missförstådd.  

När grät du sist?
Oj. Kanske en månad sen när jag trodde inte jag skulle få fortsätta på mitt jobb.

Vad är du allergisk mot?
Skitprat. Drama. Folk som inte "minds their own business" utan ska lägg dig i andras liv. 

Kan du sjunga?
Tillräckligt för att inte skämmas när jag sjunger i kör. Å jag sjöng faktist solo förra körtillfället. 

Land du vill besöka?
USA. Island. Australien. Bla. 

Hur ser din dröm-man ut? 
Som Viktor ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar