lördag 19 mars 2016

Början

Godmorris! Första dagen av ledigheten å jag vaknar kl 5 på morgonen av att jag tänker på arbetsrelaterade frågor. En tydlig indikation om att jag behöver semester! 
 
Började min semester med frukost och 90min löpning. Kände mig så hurtig när jag klev ut ur lägenheten kl 7 på morgonen och direkt i spåret. Benen kändes lite mosade efter bodypumpen i torsdags men det lättade snabbt. Körde i jämnt tempo hela tiden min gamla hederliga "söndagsrunda". Till min stora glädje orkade jag för första gången springa upp för varje backe utan att vila, vilket ju visar på att träningen ger resultat även på backlöpning. I platta Finland finns ju knappt backar, men här är det mycket mer kuperat. 

Nu blir det dusch, packning å mat, sen beger jag mig mot city för lite shopping innan det bär i väg till plattlandet. Ses å hörs ikväll förhoppningsvis! :) 

En liten bit av min fina söndagsrunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar