fredag 18 mars 2016

Loooov <3

måndags kände jag att den här veckan skulle bli mödosam å tuff. Min motivation var noll å jag kände mig som ett offer för att jag måste jobba. I tisdags var det så fortfarande, vilket ledde till att jag skippade kören och for ut å springa istället. Där nånstans vände min vecka. I onsdags hade jag en fantastiskt effektiv dag med vårstädning å brödbak, å i går hann jag med både morgonträning å en hel del arbetsrelaterade måsten. Å framförallt hade livslusten å arbetsglädjen återvänt, till viss del tack vare det plötsliga, soliga vårvädret. 

Å nu är då fredagen jag väntat på! Påsklovsstartfredagen! Å det känns så bra!!! :) Idag ska jag ta det riktigt lugnt på kvällen när V redan begett sig till Hesa. Kanske blir det en vända till Kungens Kurva å shoppa lite födelsedagsgåvor åt två syskonbarn å mamma. Kanske orkar jag packa, eller så int. 

Vem bryr sig egentligen, eftersom...



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar