tisdag 22 mars 2016

Mamma, memma och mammon

Hello från ett kallt Larsmo! Vaknade idag av att det var ca 15 grader på insidan.. Brr.. 

Hur har den här jeppisvistelsen gått så här fort nu igen? Känns som att jag rusat runt från ställe till ställe å ändå inte träffat alla. Men gott har det varit att se alla jag hittills sett. söndags firade vi en systerson och igår firade vi såväl mammas försenade som en annan systersons födelsedag. Mycket ska firas när man är på plats. Har även varit å fixat med banken så de int tror att jag flytt mina skulder till Sverige. 

Däremellan har vi varit körandes över isen till Vs familjs villa, vilket var lite skrämmande. Där grilla vi en korv å så for vi hem igen :D


Vid sidan av allt detta har jag äti myki memma. Memma till frukost å till kvällsbit å mellanmål. Tänkt att om jag äter mig sjuk av de nu så behöver jag int sen sakna det i Sverige. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar