söndag 13 mars 2016

Söndagsgöra.

Söndag med extrem söndagskänsla. Vilket är bara skönt när vi bor ju i en stad där söndagar även är dagar då vad som helst kan hända. Som att vi uppträdde med kören jag är med i Södermalm idag på en gudstjänst. Det var riktigt skoj, definitivt något jag gärna gör igen. Å det ska vi, för vi ska uppträda på Make Music Sthlm i juni! Det är annars ett under att vi låter så bra som kör trots att vi bara haft 4 övningstillfällen totalt. Men så har vi å väldigt bra ledare. 

Platsen där vi uppträde...

Efter uppträdandet var jag så slut så jag tog den enda möjligheten i veckan som fanns för at ta en powernap. På tre timmar... Nåväl, nu har jag iaf kommit igång med förberedelserna inför kommande igång och en vegansk chili står å puttrar på spisen. Känns lite tufft att helgen redan är över, men efter denna vecka har jag 10(!) dagar ledigt!!! Behövs!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar