onsdag 30 mars 2016

Vardagens sällsamma gåvor

Vad jag lärde mig idag: 
- Cykla inte till jobbet med två ägg i fickan. Å ha inte din telefon i samma ficka som äggen ifall du mot förmodan gör det.. Äggröra ala mobil i fickan när man kommer till jobbet är inte så mysigt... 

Vad jag upptäckte idag:
- Vi bor i ett fantastiskt fint område. Även om vintern här var fin är våren så mycket finare. Här nedan ser mitt typiska intervallöpningsområde. I dag blev det 7km intervaller. 


Vad jag lyssnade på idag:
- Kent. Ååh. Det känns som så typiskt att upptäcka deras storhet inför deras förfall. Kent kommer bli det här årets artist för mig, så att varje gång jag lyssnar på dem i framtiden, så kommer jag att tänka på den här perioden i livet. 

Vad motiverade mig idag:
- Det enda som fick mig att motivera mig till att gå på jobb när jag helst skulle stanna hemma var att göra våfflor med grädde. Å det hjälpte faktist. Underskatta aldrig matens förmåga att motivera en.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar