lördag 28 maj 2016

Sista dagen på Rhodos

Hello!  Sista dagen på Rhodos håller på att lida mot sitt slut, vilket känns lite tråkigt men också skönt då vi saknar vårt hem och vår vardag! Man vet att man har en bra vardag när man längtar hem från det här, vill jag påstå. Anyways, har hunnit vila idag men jag har även hunnit med 8km löpning å 10km promenad så ingen dålig saldo på den fronten. 

De två första bilderna nedan är från min länk i morse som började med en 1,5km uppförsbacke. Men så fick jag ju också mötas av den fantastiska vyn! 

På eftermiddagen tog vi det lugnt men for sen till stan på lite sista minuten shopping och middag på vår favvorestayrang.  Å jag fick också pröva fishspa vilket jag länge velat testa. Skönt men kändes inte så mycket.

Nu är det bara att packa, sova och äta en sista frukost på hotellet. Är riktigt nöjd med semestern som helhet. Härligt ändå sim sagt att komma tillbaka till ett somrigt Stockholm! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar