måndag 6 juni 2016

Ett värdigt avslut

Den här helgen har helt klart varit den bästa helgen på länge! Från en skön fredag, till en marathonfokuserad lördag, till en härlig söndag med cafebesök och bio (Dressmaker - se den!). Å så denna ljuva måndag, då jag bara fått ta det lugnt. 

Eller jaa, helt lugnt har jag ju inte tagit det. Först cyklade jag till kungens kurva och köpte en pulsklocka, vilket var en gåva till mig själv för att jag klarade av ett maraton! Jag köpte också en basketboll, samt ett badmintonset så vi har lite uteaktivitetsgrejer. Dessutom köpte jag en picknickfilt som är vattentät och kan vikas ihop till en väska = lätt att ha med sig.

Efter shoppingen for Viktor och jag till Kungsträdgården på Stockholm Food Festival. Fanns alltmöjligt att äta och dricka men vi var mest sugna på pulled pork, så då fick det bli det! Efteråt strosade vi runt i det fina vädret och köpte varsin kardemummabulle från Fabrique till kaffet. På vägen till tunnelbanan mötte vi på en parad med excentriska klädda mänskors vars syfte med paraden fortfarande är oklart.

Hursomhelsr fick denna minnesvärda helg ett värdigt avslut. Nu är det lätt att gå tillbaka till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar