måndag 6 juni 2016

Tack Sverige

Glad Sveriges nationaldag!!

Tack Sverige för att det är ledigt på en måndag!

Tack Sverige för att du välkomnade oss hit och tog emot oss med öppna armar!

Tack för att du möjliggjorde att jag fick mitt drömjobb och fantastiska kollegor.

Tack för att ni litade på oss tillräckligt så vi fick låna pengar från er bank och köpa ett hem som vi trivs så otroligt bra i.
Tack Sverige för att det hemmet har en pool även om du kanske inte hade så mycket med den saken att göra.

Tack Sverige för att jag fick springa marathon i er fantastiska huvudstad som jag aldrig tröttnar på.

Tack Sverige för att skulle någon ha sagt till mitt 15-åriga jag att om 10år lever jag det liv jag lever idag skulle jag ha skrattat högt. Inte för att jag inte trott på drömmars uppfyllelse, utan för att jag inte vågat drömma så stort då.

Tack!!


PS.  Morgondopp ska bli en ny vana. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar