tisdag 7 juni 2016

Ta sig tillbaka

Godej! 
Här är jag på dag 3 efter marathon och kroppen börjar vara sig lik igen. Jag tvekade lite men vågade mig ändå ut på löptur med min löpargrupp imorse. Vi körde dessutom 70sekunders intervaller med maxpuls (190 i mitt fall) å det gick helt bra!

Nu tänkte jag ju att allt var frid å fröjd men sen så kände jag en förkylning i kroppen. Det kan ju iofs vara en skenförkylning men något e på g i kroppen i alla fall. Kanske kroppen som säger att jag borde ta å vila lite mer?

Hur det än må vara e jag glad att förkylningen kommer nu å inte tidigare; har haft turen att få vara frisk under hela min träningsperiod. Så ska jag bli sjuk få det bra bli nu!

Har annars bestämt för att köra mest fokus på löpningen även resterande sommar, men ska slänga in lite cykling, simning, yoga och styrka på det 1-2 dgr/v. Men det väntar jag nog med till nästa vecka eller när nu skenförkylningen ger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar