lördag 11 juni 2016

I'm back!

"I'm back, you bast**ds!" - som Kate Winslet säger I the Dressmaker och jag säger efter 3 dagars bloggpaus (ni e dock inga bast**ds). En bloggpaus under vilken jag bl.a.
1. Blivit allt mer förkyld
2. Köpt biljetter till Coldplay i Stockholm 3 juli!
3. Cyklat i centrum och fixat min cykel i nyskick.

Förkylningen håller mig långt bort från löpningen, men det gör inte så mycket egentligen. Jag saknar den visserligen, men jag skulle ljuga om jag inte samtidigt erkände att det efter 4 månaders regelbunden löpning inte är skönt med paus. Allt har sin tid å nu e de tid att samla krafter! Lördagen till ära ska jag slappa i soffan resten av kvällen,  har nämligen varit igång i stan i 8h framtills nu.

Ha en fortsatt trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar