lördag 16 juli 2016

En oönskad överraskning

Idag när jag var i butiken och skulle sträcka mig efter bröd i bröddisken stack det plötsligt till ner i ländryggen. Jag försökte sträcka på mig men då stack det till ännu hårdare så jag var tvungen att sätta mig ner på huk. Trodde först jag inbillade mig men när jag steg upp igen så kom den där huggade värken igen å jag fick återigen sätta mig ner. Eftersom varje steg värkte så det knep i magen lämnade jag min korg med matvarorna och stapplade mig hem.

Väl hemma lättade värken när jag fick lägga mig ner. Googlade lite å på basen av känslan å lokalisationen verkar det som ryggskott. Det har aldrig hänt mig förut men lär väl vara rätt övergående och väldigt vanligt. Får nu bara hoppas värken släpper snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar