torsdag 11 augusti 2016

Torsdagstankar

Det närmar sig helg igen! Jag försöker att inte vara en person som lever för helgerna, men det är ju lite svårt ibland när man inte har tid för så mycket på sin fritid. Tycker dock arbetsglädjen återkommit lite å speciellt mina kollegor trivs jag så bra med.

Vi var idag med kollegorna på lunch till ett jättemysigt café i närheten med helt sagolika bakelser. Stället låg vi vattnet å jag påmindes återigen om att det ju faktist är sommar ännu, har nästan glömt det med allt jobb å det höstiga vädret de senaste dagarna.

När jag kom hem från jobbet doftade det jättegott av en blandning av koriander å ingefära. Då hade V kockat ramen nudlar till middag. 10p för smak å presentation! 


Ikväll tar jag en vilodag från allt å alla, har känt mig lite sliten. På lördag blir det ju sen Midnattsloppet,  så det är väl vettigt att vila lite inför det också :) 

Ha det gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar