onsdag 3 augusti 2016

Världens sötaste målarbok

Halloj halloj!
Satt å avvägde mellan ett klagoinlägg eller ett roligt inlägg men eftersom ni fick det förstnämnda i föregående så ska jag försöka berätta om något positivt i detta inlägg. Nämligen: min nya målarbok!

Det här är alltså en i kategorin målarböcker för vuxna vars syfte har bl.a. varit en form av medveten närvaro. Vet inte om man gjort några studier i ämnet, men jag tror ändå vi mår bättre av att göra något kreativt än att inte göra något alls. 

Hittade den här på den typ populäraste bokhandeln i London and I'm loving it! Tillåme försäljaren kommenterade att hon fick lust att måla i den.

Det som skiljer denna från andra jag sett är att sen har både vykort OCH kuvert som man kan vika ihop och skicka. Dessutom får man med ett gäng klistermärken att försegla kuverten med. 

Men det jag gillar mest med det hela är förstås att illustrationerna är så fruktansvärt söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar