torsdag 15 september 2016

Stabilitet

Den här veckan har svuschat förbi i sån himla takt, å redan imorgon sitter jag på båten till Åbo! Jag ser såå framemot det!

Vet ni, en sak jag tänkt på denna höst är hur bra livet kan vara när det bara får lunka eller "måra" å på. När jag tänker efter har ju de senaste 3-4 åren inneburit förändringar av alla de slag, som ju har skapat en viss stress å oro i en.

Just nu är vardagen den bästa tiden och jag känner att jag har energi till både vardag å lite därutöver. Det är så skönt att ha stabilitet vad gäller boende, arbete, fritid och det sociala. Det gör att jag känner mig mer stabil å lugn i mig själv.

Det gör även att jag har lättare att njuta av de små sakerna i vardagen. Som den härliga cykelturen till jobbet idag, då jag fann ännu en ny rutt å cyklade förbi gården i bilden nedan. Tänk att sånt här finns också i Stockholm,  nära mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar