söndag 25 september 2016

Tre saker om mig

Trevlig söndag allesammans!! Av den enkla anledningen att jag är trött å mörbultad tänkte jag ta det lugnt i bloggväg genom att fylla i "3 saker om mig"  som jag hittade på Lofsans blogg. 

Tre saker jag skulle vilja uppleva igen

1. Min studietid i Åbo. Det var en sån härlig period i livet. Ibland önskar jag dock att jag njutit ännu mer av studielivet och inte stressat så mycket över studierna.

2. Sommaren 2010. Södernresa med Josso, att träna inför mitt halvmarathon, att dansa alla kvällar, alla kompisgrejer. Det var en såå bra sommar!

3. En kväll med sursikdisco igen med mina kompisar, allt från att förbereda sig till att dansa å sen prata om vem som dansat med vem i bilen tillbaka.

Tre saker som jag vill ha

1. Mer ledig tid. Skulle helt bra kunna gå ner i arbetstid till 80%, samtidigt som jag älskar mitt jobb.

2. En snabb kanal till mina vänner på andra ställen i världen så jag skulle kunna umgås med dem oftare.

3. En enkel och kompakt systemkamera så jag kunde ta bra bilder till bloggen.

Tre saker jag älskar att göra

1.  Bli masserad.

2. Ligga och slappa i sängen eller badet efter en tuff arbetsdag

3. Röra på mig.

Tre saker jag vill bli bättre på

1. Att röra mig mer på jobbet

2. Att lita på min bedömning/mitt omdöme.

3. Att ta bättre bilder till min blogg.

Tre saker jag inte kan vara utan (förutom det självklara som familj & vänner)

1. Ett par bra löparskor

2. Mobilen

3. Kaffe och choklad.

Tre saker i gymmet jag inte klarar mig utan.

1. Bra träningskläder.

2. Roliga pass

3. Bastu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar