fredag 21 oktober 2016

Fylla livet med liv

Är det bara jag eller har den här veckan bara gått sjukt snabbt?? Är så nöjd med den här veckan trots några mindre krämpor och utmaningar på jobbet, tror verkligen att minisemestern gjorde gott för vardagsglädjen!

En sak jag funderat på med lite oro är att nu när jag haft ovanligt mycket roligheter på fritiden denna höst - vad ska jag hitta på till våren? Det är så lätt att vara glad å motiverad när man har något varje vecka att se framemot, men jag har inte slagit fast några planer för våren ännu!

Några saker jag i alla fall tänkt på är:
- att gå med löpargruppen som Ellinor går i
- jag kommer åtm springa stockholm marathon igen, men det vore åxå kul med ett lopp utomlands
- att börja klättra i klättercentret
- göra utflykter till lite ställen här i "närheten" såsom Uppsala och Lund
- ev slalomresa till Åre
- ev Södernresa igen i maj, gärna då till typ Kroatien

Övriga tips mottas gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar