onsdag 5 oktober 2016

Inte napp med nätshopping

Jag har aldrig tidigare shoppat kläder på nätet. För det är ju lite riskabelt. Men i fredagskväll fick jag ett infall och idag kom paketet.

Min upplevelse:
+ Fick 5 plagg för 300 kr  = billigt
+ alla plaggen passade hyffsat storlek
+ kul att testa nytt både i koncept och klädväg
+ spännande att se om plaggen passar
- skulle ärligt talat antagligen inte ha köpt någondera plagg i butik om jag shoppat som vanligt
-  skulle aldrig orka skicka tillbaka plaggen
- tycker inte om idén att shoppa mer än man behöver, vilket detta egentligen uppmuntrar till

Blir det nätshopping i klädväg igen så får det bli kläder som jag redan provat, typ träningskläder som man kan få billigare på nätet. Alternativt kläder som man inte hittar nån annanstans.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar