fredag 7 oktober 2016

Goda traditioner och dåliga vanor.

Jee, kl e 1 på natten och jag är vaken. Igår hann jag inte med att blogga eftersom jag: 1. Kom hem från jobbet 2. Lagade mat 3. Städade. 4. Somnade. Det är så lätt somna tidigt när man har fullt ös från morgon till kväll. Inte mig emot, om det inte var så tråkigt att vakna utvilad mitt på natten.

Tror en del av spänningen som väckte mig finns i att Emmi är på kommande hit ikväll. Ni vet inte hur jag längtar! Vi sågs knappt i sommar och i höst har vi pratat endast 1 gång ordentligt, så det är på tiden. Dessutom är bak- och chokladmässan ett så roligt event, å jag är så glad att hon vill komma till det med mig för tredje året i rad. Det är härligt med traditioner.

Så här har det sett ut tidigare år:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar