tisdag 4 oktober 2016

Sova på saken

Har haft en lång dag idag. Först planeringsdag med jobbet, sen middag och slutligen löparkurs med teorifokus. Gick hemifrån 7.30 å kom hem tretton timmar senare... Det är knappt så hjärnan fungerar längre.

En sak som just nu snurrar på ändå är huruvida jag ska delta i nån ny löpargrupp eller inte, å i så fall vilken. Det finns många att välja mellan å speciellt en som jag hjärtat börjar bulta för lite extra. Jag älskar att springa å att springa i grupp utvecklar mig något enormt, men samtidigt vill jag ha perioder av kravlös träning. Det är lite motstridigt det här med utveckling.

Det är tur att man inte behöver bestämma sig direkt, utan jag ska låta det gro några dagar före jag eventuellt anmäler mig. Å med tanke på min trötthet ska jag bokstavligen sova på saken!

PS.  Blev det nån kanelbulle idag på kanelbullens dag? Det blev det här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar